Ústní voda Dr. Landa

Ústní vodaChraňte  Vaše  zuby a dásně

Ústní voda Dr. Landy je preparát určený k hygieně dutiny ústní u osob se zvýšenou citlivostí dásní, se sklonem ke krvácivosti dásní. Omezuje nežádoucí bakteriální osídlení  dutiny ústní, které bývá příčinou zánětu dásní, nepříjemného zápachu z úst a především příznaky parodontózy, včetně hybnosti zubů. Unikátní technologie využití bylinných léčivých látek a metoda aplikace ústní vody odlišuje preparát od ostatních produktů dentální hygieny. Ústní voda Dr. Landy je u 90% našich dlouhodobých klientů hodnocena jako účinná.

ÚSTNÍ VODA  DR. LANDA  V NOVÉM BALENÍ

Ta nejlepší péče o Vaše dásně.

ZUBNÍ  KARTÁČKY CURAPROX

DENTÁLNÍ NITĚ

MEZIZUBNÍ KARTÁČKY

BĚLÍCÍ ZUBNÍ PASTY

VÝSLEDKY Z PRAXE

Praxe

Více článků

Na základě kontrolních výsledků indexu CPITN lze konstatovat, že významný účinek ústní vody se projevil u 12 pacientů, což je 80 %. U zbývajících 3 pacientů se z hlediska indexu CPITN projevilo pouze dílčí zlepšení. V těchto případech pacienti neužívali ústní vodu pravidelně a podle návodu. Při nepravidelném či náhodném užívání jsou při porovnání rentgenových snímků těchto pacientů pozorovatelná zlepšení.

V průměru pacienti užívali ústní vodu 6,5 měsíce, přičemž každý spotřeboval průměrně 2 balení.

Vstup do E-shopu ČR

Zkušenosti

Žádejte v lékárnách

Proč ústní vodu Dr. Landa?

Dr. Landa je česká byliná ústní voda, která dostala ocenění za nejlepší ústní vodu v roce 2008 a je doporučována zubními lékaři.

Chcete vědět více?
Rychlá poradna
Kdo je Dr. Landa?

Ústní voda Dr. LandaMUDr. Landa se věnuje fytoterapii a výzkumu bylinných preparátů již 20 let. V roce 2008 získal na světovém kongresu integrované medicíny zlatou medaili za "Nejlepší dentální produkt" v oblasti celostní medicíny.

Více o Dr. Landovi

Ústní voda Dr. Landa

Cena za nejlepší dentální produkt v roce 2008 v oblasti celostní medicíny.